Aula: Vores fælles intranet

Aula er vores fælles intranet. Vi bruger Aula, når samarbejdet handler om fællesskabet på skolen, læringen i klassen og beskeder mellem skole og hjem.

Med Aula kan du:

• følge med i, hvad der sker på skolen
    • kommunikere med vores medarbejdere og de andre forældre
    • tilmelde dig arrangementer og møder

Det er vigtigt for os, at vi har en god løbende kommunikation med jer som forældre. Det kan både være via Aula, men også ved fysiske møder. Vi oplever nemlig, at nogle samtaler er det bedst at tage ansigt til ansigt, da vi på den måde undgår misforståelser.

I vil som forældre opleve en skole, der kommunikere løbende til jer, når der er nyt. I vil gennem denne kommunikation få viden omkring jeres børns skoledag, hvilket gør, at I kan understøtte denne på bedste vis. Vi gør som skole meget ud af, at vi kommunikerer til jer direkte som forældre, både når der er noget, der er svært, såvel som når vi har en god historie.

Vi anbefaler, at du kigger ind på Aula hver eller hver anden dag.

Du kan logge på Aula på aula.dk eller hente Aulas app til Android eller iPhone.

Følg vejledningen: Sådan logger du ind på Aula

Hvis du har spørgsmål til Aula, vil vi bede dig kontakte skolens kontor eller dit barns klasselærer.

Sidst opdateret: 21. november 2023